fredag 21. juni 2013

Sukkerbunn

Eg bruker ofte sukkerbunn når eg lagar kaker, dei er enkele å lage, blir høge og fine og smaker veldig godt. Har brukt same oppskrifta i fleire år, og eg lærte den då eg jobba på bakeri, men ser at den også ligger ute på fleire nettsider, blandt anna på cacas.no sine heimesider Her. Dermed er eg litt usikker på kor oppskrifta kjem ifrå, og regner med at eg også trygt kan skrive den på min blogg, då eg blandt anna steiker den på ein anna temperatur.
Oppskrifta:
6 egg
180 g sukker
120 g kveitemjøl
30 g potetmjøl
0,5 ts bakepulver 
 Steikast på 180 grader i 25-30 min

                                                           Finn fram egg og sukker

                                              Pisk dette til stiv eggedosis, ca 10 minutter

                                                 Mål opp mjøl, bakepulver og potetmjøl
                                                    Sikt mjølblandinga oppi eggedosisen
                                                                       Vend inn forsiktig
Eg bruker kun bakepapir som eg kler rundt kakeforma,
 då blir bunnen perfekt under steiking
                                                                 Hell røra over i forma
                                                  Sånn ser bunnen ut når den er ferdig,
                                                  la den bli avkjølt før du tar den ut av forma
Ferdig kakebunn, klar til bruk


 Spør viss du lurer på noke =)

                                                                    Jeanett

2 kommentarer:

  1. Den skal eg prøve meg på en gang :-) såg luftig og fin ut :-)

    SvarSlett
  2. Såg veldig luftig og fin ut, kanskje eg prøver ein gang.

    SvarSlett