onsdag 10. juli 2013

Kake til navnefest

Idag tenkte eg å legge ut bilde av ei kake eg lagde til ein navnefest. Denne kaka lagde eg til ein liten gutt eg er tante til, fra mannen min sin side av familien. Dei ønska ei marsipankake som var hjerteforma, men elles kunne eg pynte den slik eg hadde lyst til. Oppskrift på sukkerbunn til marsipankake finner du HER 

Har altid synst at teksten: " eit lite barn, ein liten kropp, ei lita hand som rekkes opp, eit nydleg lite smykke " er so koslig. Hadde heller aldri sett den teksten på ei kake før, og det er ekstra kjekt å lage ei kake som ein ikkje har sett mange andre har laga før i ein liknande variant.


           Kaka er spraya med pearl shimmer for å få litt ekstra glans og finare finish. 

                                                                      Jeanett

1 kommentar: